סבון פחם

סבון פחם פעיל

יתרונות הפחם הפעיל לעור הפנים

אחד הסבונים הפופולאריים שלנו הוא סבון מוצק טבעי בתוספת פחם פעיל.
פחם פעיל ACTIVE CHARCOAL, הוא מרכיב שמככב במוצרי טיפוח רבים בשל יכולתו לסלק זיהומים ורעלים מן העור, על ידי ספיחה  וספיגת לכלוך ושומן, מה שהופך אותו לבחירה יעילה אצל בעלי עור שמן או נוטה לאקנה.
דרך הפקתו הייחודית , מקנה לו את היתרונות באופן שהוא פועל. על ידי אידוי בקיטור של חומרי גלם מהטבע כגון קליפות קוקוס ועץ והגעתם לטמפרטורות גבוהות, מופעל בעצם הפחמן שבחומרי הגלם ונוצר מבנה נקבובי מיוחד שלשם נספגים כל הרעלים. לאחר השלמת תהליך ההפעלה, הפחם הפעיל שנוצר נטחן לאבקה דקה ומשמש למגוון מוצרי טיפוח, חומרי ניקוי, מערכות טיהור מים ואוויר ואף בתחום הרפואה- משמש לספיגת רעלים וזיהומים לטיפול בהרעלות.
פחם פעיל הוא מרכיב טבעי וידידותי לסביבה שכן הוא עשוי ממשאבים מתחדשים, וניתן למיחזור לאחר השימוש.
אחד היתרונות העיקריים של פחם פעיל בטיפוח העור הוא יכולתו לנקות לעומק נקבוביות. הנקבוביות בעור שלנו יכולות להיסתם בלכלוך, שמן וזיהומים אחרים, מה שעלול להוביל להתפתחות של נקודות שחורות ואקנה. פחם פעיל יעיל בסילוק זיהומים אלו וניקוי של נקבוביות.
יתרון נוסף של פחם פעיל בטיפוח העור הוא יכולתו לספוג עודפי שומן. עור שמן יכול להוביל להתפרצות אקנה ולכן שימוש בפחם פעיל יכול למנוע מהתפרצויות אלו.
כמו כן, פחם פעיל ביכולתו לספוג שומן, עוזר לסייע בשיפור המרקם והמראה הכללי של העור, עוזר לקלף את העור ולהסיר תאי עור מתים באופן עדין וטבעי.
כל היתרונות הרבים הללו הופכים את הפחם הפעיל לבחירה פופולארית עבור אנשים רבים המעוניינים בשיפור המראה של העור שלהם בדרך עדינה וטבעית, ובשיפור שגרת טיפוח העור שלהם לאורך זמן.
סבון מוצק טבעי עשיר בפחם מעיל ובשמנים כגון שמן זית, שמן קוקוס, שמן המפ, חמאות שיאה וקקאו, כל אלה תורמים לניקוי עדין ויעיל של עור ומעניקים מראה מחודש וזוהר לפנים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עגלת קניות
Scroll to Top